Hoe herken je nepnieuws en wat is de impact ervan?
Nepnieuws kan je reputatie of bedrijf behoorlijk beschadigen. Foutieve informatie over jezelf of je product kan niet alleen leiden tot misverstanden, maar ook grote financiële …
Nepnieuws kan je reputatie of bedrijf behoorlijk beschadigen. Foutieve informatie over jezelf of je product kan niet alleen leiden tot misverstanden, maar ook grote financiële …
Fouten maken is menselijk. Maar tegenwoordig kan één foutje al leiden tot online reputatieschade, wat desastreuze gevolgen kan hebben voor je bedrijf en je privéleven. …
Online reputatiemanagement is in 2024 onmisbaar voor elk bedrijf. Mensen gebruiken zoekmachines, zoals Google, om beslissingen te nemen. Wat lezen ze over een product, klantenservice …
Negatieve zoekresultaten over jezelf of je bedrijf kunnen gevoelens van schaamte, sociale isolatie, depressie, angst en zelfs fysieke klachten veroorzaken. Bovendien kunnen ze problemen opleveren …
Bedrijven en ondernemers worden steeds vaker geconfronteerd met juridische vraagstukken rondom hun online zichtbaarheid. Daarbij kun je denken aan het recht om vergeten te worden …
Negatieve artikelen kunnen gevolgen hebben voor klantvertrouwen, investeringsrelaties en carrièremogelijkheden. In dit blogartikel verkennen we hoe deze artikelen je professionele online reputatie kunnen schaden – …
Het internet biedt oneindige mogelijkheden om je merk te promoten, maar het kan ook snel negatieve publiciteit verspreiden. Daarom is proactief online reputatiemanagement essentieel. In …
Een sterke reputatie trekt klanten aan, houdt talent vast en draagt bij aan bedrijfsgroei. Maar tegenwoordig kan één klacht of fout rampzalige gevolgen hebben. Gelukkig …